Ruilen en retourneren

- Kan ik mijn artikel ruilen/retourneren?

  • Mocht u niet tevreden zijn met uw aankoop kunt u een artikel binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, retourneren. Een artikel kan geretourneerd of geruild worden in de originele verpakking wanneer het onbeschadigd en compleet is.

 

- Hoe kan ik een artikel ruilen/retourneren?

  • Retourneren kan door contact met ons op te nemen per e-mail of telefonisch. Wij zullen uw retour aanmelden en zodra we deze ontvangen hebben verwerken.
  • Retourneren kan via de post. De kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening. Ook kunt u retourneren in één van onze winkels. Wel vragen we u een bewijs van (aan)betaling mee te nemen naar de winkel.
  • Wanneer u uw artikel per post terugzendt vragen we u ook hierbij een orderbewijs bij te voegen. Zo kunnen wij uw retour het snelste verwerken.
 

 

Ons retouradres is:

Van den Heuvel Verlichting Webshop
’s-Gravendijckseweg 31 A
2201 CZ Noordwijk

 

- Binnen welke termijn kan ik een artikel ruilen/retourneren?

  • Na ontvangst heeft u gedurende 14 dagen de tijd om te beslissen of u het product wilt behouden. Wanneer u toch iets wilt terugsturen is het van belang om dat binnen deze termijn aan ons kenbaar te maken. Wij stellen het op prijs als u hiervoor eerst contact opneemt met onze klantenservice. We zien dan graag het artikel retour.
  • Wanneer u iets terugstuurt zonder het eerst te laten weten, moet dat binnen de initiële 14 dagen. Zorg er wel voor dat u hierbij vermeldt dat u gebruik maakt van het herroepingsrecht en noteer uw gegevens.

 

- Wat zijn de voorwaarden om mijn artikel te retourneren?

  • U kunt onbeschadigde artikelen retourneren onder de volgende voorwaarden:
    • U het artikel retourneert binnen de zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling.
    • Meldt uw retouraanvraag binnen 14 dagen aan via uw account of door contact op te nemen met onze klantenservice.
    • Het artikel dient in de originele staat, originele verpakking, compleet en onbeschadigd geretourneerd te worden.
    • Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. Na opmaak van de staat van het geretourneerde artikel zal er een gereduceerde prijs worden gecommuniceerd.

 

- Wanneer ontvang ik mijn geld terug bij het retourneren van mijn bestelling?

  • Wij streven er uiteraard naar uw retour zo snel mogelijk af te wikkelen. Het aankoopbedrag van producten die retour gestuurd worden zal uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort worden.

 

- Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld.

  • Mocht u een verkeerd artikel hebben ontvangen vragen wij u vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice. Dan kijken we graag met u mee en zullen we dit zo snel mogelijk oplossen.

 

- Wat is herroepingsrecht?

  • Het herroepingsrecht is een wettelijke bedenktijd waarin de consument minimaal 14 dagen de tijd moet krijgen om een online gekocht product te bekijken en zonder reden terug te sturen.

 

- Ik heb een defect of beschadigd artikel ontvangen.

  • We vragen u vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice of de desbetreffende winkel. Wij zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk voor u wordt opgelost.