Betalen

- Welke betaalmethode kan ik kiezen?

In onze webshop kunt u uit de volgende betaalmethodes kiezen:

 

 

 

 

Met iDeal kunt u eenvoudig, veilig en vertrouwd betalen met uw eigen bank. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving.

 

 

 

 

Met Klarna Pay kunt u uw bestelling thuis op uw gemak bekijken. Blij met je bestelling? Top! Dan betaalt u met één klik op de knop. Gaat er toch nog iets terug? Geen probleem. Met Klarna betaalt u alleen voor wat u houdt. Daarom: betalen doe je áchteraf! Let wel op, mocht u niet tevreden zijn met uw aankoop kunt u een artikel binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, retourneren. 

 

 

 

Betaal snel en gemakkelijk met Paypal. Hiervoor dient u wel lid te zijn/worden van Paypal. Met PayPal kunt u online betalen zonder financiële gegevens bloot te geven, zij bieden tevens aankoopbescherming en voorzien in geschiloplossingen.

 

 

 

Ook is het mogelijk middels creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig in te voeren. Samen met uw creditcardorganisatie zorgen wij voor een correcte afhandeling. De creditcard transactie zal per direct worden belast.

 

 

 

Visa is ook een mogelijkheid om met uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure te betalen.

 

 

 

 

Per bankoverschrijving kunt u het verschuldigde bedrag overmaken naar het bankrekeningnummer dat u per mail of op de factuur heeft ontvangen. Vriendelijk vragen we u het ordernummer bij de betaling te vermelden. Zodra de betaling verwerkt is bij Buckaroo ontvangen wij hiervan een bevestiging en gaan wij over tot het verwerken van uw betaling. Doordat de verwerking van de bankoverschrijving langer duurt dan andere betaalmethodes zal de levertijd hierdoor ook wat langer duren. Houdt hier rekening mee.

 

 

 

Met Mr. Cash (bancontact) kunt u eenvoudig betalen vanuit België. De betaling wordt direct uitgevoerd.

 

 

- Krijg ik een factuur?

Ja, natuurlijk. Na het afronden van de bestelling ontvangt u een ontvangstbevestiging met bijgevoegd de factuur. Geen factuur ontvangen? Neem even contact op met de klantenservice middels +31 (0)85 760 22 66 of via [email protected]

 

- Mijn betaling is mislukt, en nu?

Mocht er iets mis gaan bij de betaling vragen we u even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen dan met u meekijken en u een nieuw betaalverzoek toesturen. De contactgegevens van de klantenservice vindt u hier.