Leveren en bezorgen

- Wat zijn de levertijden?

  • Per artikel en leverancier kunnen de levertijden variëren. Bij elk artikel kunt u op de artikelpagina de levertijd vinden. Dit is altijd een indicatieve levertijd.
  • Wanneer een artikel op voorraad is wordt dit ook aangegeven en kunt u het artikel binnen 2 tot 5 werkdagen verwachten. Mocht een artikel niet op voorraad zijn kan de levertijd hiervan afwijken.
  • Veel leveranciers leveren maatwerk producten. Deze worden dan speciaal voor u gemaakt. Hierbij kunt u een levertijd van 3 tot 4 weken verwachten.
  • Uiteraard zullen we u uitgebreid op de hoogte houden van de levering van uw bestelling. Mocht u toch twijfelen over een artikel en de levertijd, neem dan gerust contact met ons op.

 

- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • Wanneer uw bestelling klaar is voor levering ontvangt u hiervan een verzendmail. Uw pakket staat dan klaar voor afhalen. Zodra deze overgedragen is aan de bezorgdienst ontvangt u hiervan een Track-and-Trace code. Met deze code kunt u uw zending volgen.

 

- Door wie wordt het pakket bezorgd?

  • Al onze leveringen worden verzorgd door DHL, DPD of verzonden vanuit onze leverancier.

 

- Betaal ik ook verzendkosten?

  • Bij bestellingen met een orderwaarde van meer dan € 25,- worden geen verzendkosten gerekend. Voor bestellingen tot € 25,- worden er verzendkosten van € 3,95 in rekening gebracht.
  • Voor bestellingen naar België en Duitsland worden er altijd € 7,50 aan verzendkosten in rekening gebracht.

 

- Ontvang ik een bevestiging als de bestelling is verzonden?

  • Wanneer uw bestelling klaar is voor levering ontvangt u hiervan een verzendmail. Uw pakket staat dan klaar voor afhalen. Zodra deze overgedragen is aan de bezorgdienst ontvangt u hiervan een Track-and-Trace code. Met deze code kunt u uw zending volgen.

 

- Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

  • Wij leveren niet alleen in Nederland maar ook in België en Duitsland. Overige landen leveren wij helaas niet.

 

- Kan ik de zending volgen?

  • We houden u op de hoogte wanneer uw bestelling klaar staat voor verzending. Wanneer uw bestelling is overhandigd aan de bezorgdienst ontvangt u een Track-and-Trace code. Met deze code kunt u uw bestelling volgen.

 

- Kan ik een ander afleveradres opgeven?

  • Bij het bestellen van een artikel kunt u een afwijkend afleveradres opgeven. Heeft u uw bestelling al gedaan en wilt u het afleveradres toch nog wijzigen. Neem dan even contact met ons op. Dan helpen we u graag verder.

 

- Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?

  • Het komt wel eens voor dat een levering uit meerdere pakketten bestaat. Het kan zijn dat een tweede deel van de bestelling nog afgeleverd wordt door DHL of DPD. Dit kunt u ook zien bij het volgen van uw Track-and-Trace code.
  • Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken we graag met u mee.