Garantie en reparatieservice

- Hoe lang is de garantietermijn?

  • Bij Van den Heuvel Verlichting is de garantieperiode op verlichtingsarmaturen, naast de standaard wettelijke garantie, 2 jaar. Uitsluitend op vertoon van de factuur of kassabon. Dat betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Mocht het artikel niet bij normaal gebruik naar behoren functioneren zullen wij met u een passende oplossing vinden. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
  • Met uitzondering wordt er op lichtbronnen, naast de standaard wettelijke garantie, geen garantie verleend.
  • Heeft u binnen de gestelde garantieperiode een probleem, neem dan contact op met de betreffende winkel. Mocht u de lamp online hebben aangekocht vragen we u contact op te nemen met de klantenservice. Uiteraard zullen we zorgdragen voor een adequate, snelle en correcte afhandeling van het probleem.
  • Meer over de uitzonderingen en beperkingen vindt u hier.

 

- Ik heb een defect of beschadigd artikel ontvangen.

  • Wat vervelend dat uw artikel defect of beschadigd is afgeleverd. We vragen u vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice of de desbetreffende winkel. Wij zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk voor u wordt opgelost.

 

- Kan ik ook buiten de fabrieksgarantie mijn product laten repareren?

  • Reparatie van uw artikel is afhankelijk van het soort artikel, de leeftijd en het probleem. Natuurlijk kijken we graag met u mee wat de mogelijkheden zijn. Neem hiervoor contact op met de winkel of de klantenservice.
  • Reparaties nemen wij in de winkel aan op maandag tot en met vrijdag. Wegens de drukte in het weekend is het niet mogelijk op zaterdag en zondag reparaties aan te nemen. Daarnaast verzoeken we u vooraf contact op te nemen zodat we op de hoogte zijn. Dit zorgt ervoor dat we u zo goed mogelijk kunnen helpen.