Online bestelproces

Hieronder vindt u een uitleg van het bestelproces van vandenheuvelverlichting.nl. Zo weet u precies welke stappen en keuzes u kunt verwachten bij het bestellen van een product.

Bestellen

U heeft het product naar keuze gevonden? Dan kunt u deze online bestellen. Op de pagina van het product klikt u op de oranje knop "Plaats in winkelmand", u gaat nu verder in ons online bestelproces. Hieronder de uitleg van de stappen die u daar tegen komt.

Stap 1: Overzicht winkelmand

Nadat u op de oranje knop "in winkelwagen" heeft geklikt, komt u terecht in het overzicht van de winkelmand. Hier krijgt u een overzicht van de producten die u wilt bestellen. Controleer en/of wijzig de producten en aantallen en klik rechtsonder op "Naar de volgende stap".

Stap 2: Betaalwijze & Persoonlijke gegevens

In dit scherm ziet u nogmaals een overzicht van de producten die u wilt afrekenen. Daaronder ziet u diverse betaalmogelijkheden. U heeft de keuze uit:

  • iDEAL
  • Bankoverschrijving (verwerking duurt 2-3 werkdagen)
  • Creditcard
  • Paypal
  • MrCash - Bancontact (België)

Kies de door u gewenste betaalwijze en vul uw persoonlijke gegevens in. Eventueel kunt u ook een afwijkend afleveradres invoeren, vink hiervoor de box "Afwijkend afleveradres" aan. Vergeet niet de box "Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden" aan te vinken. U heeft een betaaloptie gekozen en de ingevulde gegevens zijn juist? Klik dan rechtsonder op "Naar de volgende stap".

Stap 3: Controleer gegevens

Op deze pagina krijgt u een laatste overzicht van uw bestelling, de gekozen betaaloptie en uw persoonsgegevens. Controleer deze informatie goed! Is de bestelling en ingevulde gegevens juist? Klik dan rechtsonder op "Bestelling verzenden". Als u heeft gekozen voor de betaalopties iDEAL, bankoverschrijving of Creditcard dan wordt u direct doorgeleid naar de door u gekozen betaaloptie. Doorloop de stappen van deze betaalopties om de betaling af te ronden. Zodra de betaling is afgerond, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Na afronding van uw bestelling komt deze bij ons binnen. Wij controleren de betaling, en wanneer we deze hebben ontvangen gaan we over tot levering.

Annuleren

Heeft u een bestelling geplaatst, maar wilt u deze annuleren? Geeft u dit dan tijdig door via [email protected] of +31 (0) 85-760 22 66. Als u de bestelling annuleert voor deze verzonden is, zijn hier geen kosten aan verbonden. Indien u de bestelling na verzending annuleert zullen de retourkosten voor uw rekening zijn.

BTW-vrije levering (Intracommunitaire levering)

Als u een bedrijf hebt, gevestigd binnen een van de EU-lidstaten maar buiten nederland, dan bieden wij de mogelijkheid om tegen 0% BTW te leveren. Hier hebben wij de volgende documenten voor nodig:

  • Het BTW-nummer van uw bedrijf
  • Inschrijving Kamer van Koophandel in het betreffende land
  • Bewijs van uw adresgegevens, bijvoorbeeld briefpapier met uw adresgegevens erop.

Wij kunnen de producten alleen leveren aan het adres waarop het bedrijf gevestigd is.

Hoe werkt het?

Plaats via onze website een bestelling en kies bij betaalmethode voor "Overschrijven op onze bank". U ziet alles gewoon inclusief BTW. Na het plaatsen van de bestelling betaalt u de order nog niet! Neem vervolgens contact met ons op en wij zorgen voor de correcte factuur. Nadat wij uw documenten en uw BTW-nummer hebben gecontroleerd kunt u ons het bedrag zonder BTW overmaken en wij versturen uw order.